Hakkımda

Merhabalar, ben Fatih Kocakoç ve Nisan 1990 İstanbul doğumluyum. Öğrenimimi  Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi'nde Fen Bilgisi Öğretmeni olarak 2012 yılında tamamladım.

Mezuniyetimden sonra çeşitli özel okullarda görev yaptım ve halen çalışmaktayım. İş geçmişim ve daha fazlası için linkedin profilimi inceleyebilirsiniz.

İlk blog'um online dünyadan teknoloji, oyun hakkındaydı. Online bilgisayar oyunlarını sevdiğim için ve bu alanda da geniş çevreye sahip olduğumdan sanal dünyaya seslenmiştim.

Şimdi ise online bilgisayar oyuncusu (PC Gamer) olarak değil, Fen Bilimleri Öğretmeni olarak gerçek dünyaya seslenmek istiyorum. İleriye dönük yazılarım kendi bakış açımdan eğitim hakkında görüşlerim, farklı fikirleri yüksek sesle dile getirmeye çalışacağım. Şimdiden kontrolsüz bir giriş olacağı kesin. :)
Önceki blogum'un ilk yayınından bir kesitle bitireyim:
"01.01.2013'ün girişiyle de blog'umu açmış bulunmaktayım. Neden açtım veya neler paylaşacağım bilemiyorum ama kontrolsüz bir giriş yapacağım kesin. :)...
Ad

#coronavirüsü,1,#evdeoynanabilecekoyunlar,1,#evindekaltürkiye,1,#uzaktaneğitim,2,#üzerimedüşen,1,3.paylaşım toplantısı,1,3D eğitim,1,4M,1,ben değil biz,1,class games,1,cumartesi eğitim,1,çocuklar,1,davincilearning,1,deneyler,1,eğitim sistemi,1,eğitim teknolojileri platformu,1,eğitimde moda,1,english games,1,erken kayıt dönemi,1,etp16,1,etüt,1,farklı test çözüm teknikleri,1,Fatih Kocakoç,1,Fatih Kocakoç kimdir,1,fen bilimleri,1,Fenokulu,1,Fenokulu.net,1,fkocakoc,16,fkocakoc blog,1,fkocakoc kimdir,1,gizlilik,1,güvenlik açığı,1,hafta sonu eğitim,1,hakkımda,1,indirim ikilemi,1,ingilizce,1,İngilizce,1,ingilizce öğrenimi,1,ingilizce uygulamalar,1,iPad görüntüyü bilgisayara aktarma,1,iPhone Görüntüyü bilgisayara aktarma,1,kimdir,1,kişisel verilerin korunması,1,kosmos,1,metalog,1,nkocakoc,2,Okul,1,okul saatleri,1,okul sonrası eğitim,1,okul sonrası etüt,1,oyunlar,1,öğrenciler,1,öğretmen ve veli eğitimi,1,Paylaşım Toplantısı,1,PISA,1,plickers,1,plickers nasıl kullanılır,1,plickers sunumu,1,program2017,1,proje ve yarışma indirimleri,1,quivervision,1,school games,1,sınıf içi ingilizce oyunlar,1,tanıtım,1,taslak meb müfredat,1,TED Üniversitesi,1,uzaktaneğitim,2,yeni yazar,1,zoom,2,
ltr
item
Fatih Kocakoç | Blog Sayfası: Hakkımda
Hakkımda
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgnlz2WUwaB2-4TVF6d7bgZy4AZiySBs6gJ8qLB5GHOt3vxdzgOguG2f_Qu36DtwsYt3-vroISbZy4tYElg_rOZ4-6f7ewiLOosSEaj-YJvpoGcPZn4eTiN3ftS2u8I_xMbloG9Dqbe2149/s320/Final+Vesikal%25C4%25B1k+-+Kopya.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgnlz2WUwaB2-4TVF6d7bgZy4AZiySBs6gJ8qLB5GHOt3vxdzgOguG2f_Qu36DtwsYt3-vroISbZy4tYElg_rOZ4-6f7ewiLOosSEaj-YJvpoGcPZn4eTiN3ftS2u8I_xMbloG9Dqbe2149/s72-c/Final+Vesikal%25C4%25B1k+-+Kopya.JPG
Fatih Kocakoç | Blog Sayfası
https://fkocakoc.blogspot.com/2015/03/hakkmda.html
https://fkocakoc.blogspot.com/
https://fkocakoc.blogspot.com/
https://fkocakoc.blogspot.com/2015/03/hakkmda.html
true
5149333007712948991
UTF-8
Bütün yazılar yüklendi Yazı bulunamadı HEPSİNİ GÖRÜNTÜLE Oku Cevapla İptal Sil Gönderen Anasayfa SAYFALAR YAZILAR Tümünü görüntüle ÖNERİLER ETİKET ARŞİV ARA TÜM YAZILAR Aradığınızla ilgili yazı bulunamadı ANASAYFA Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis Mayıs Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara henüz 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago 5 haftadan fazla Takipçiler Takip et BU İÇERİK ÖZELDİR ADIM 1: Bir sosyal ağda paylaş ADIM 2: Sosyal ağdaki linke tıklayın Tüm kodu kopyala Tüm kodu seç Tüm kodlar kopyalandı Kodlar kopyalanamaz / lütfen CTRL+C kullanın